سریال Ray Donovan پس از هفت فصل کنسل شد

شبکه‌ی شوتایم سریال درام «ری داناوان» (دانلود سریال Ray Donovan با لینک مستقیم) را پس از هفت فصل کنسل اعلام کرد. در این سریال «لیو شرایبر» در نقش یک کارچاق‌کن ابتدا برای ثروت‌مندان و افراد سرشناس در لس‌آنجلس و بعدها در نیویورک بازی می‌کرد. شوتایم درحالی سریال را کنسل اعلام کرد که تنها چند هفته از پخش فصل هفتم می‌گذرد.

دیگر بازیگران سریال شامل «پاولا ملکومسن»، «ادی مارسن»، «دش میهاک»، «پوچ هال»، «استیون باور»، «جان وویت» و «کاترین مونینگ» می‌شدند. «آن بیدرمان» خالق «ری داناوان» بود و به همراه «دیوید هالندر»، «مارک گوردن» و «لو فوسارو» به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعالیت کرد.

شوتایم با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: ««ری داناوان» پس از هفت فصل فوق‌العاده در شوتایم به پایان رسید. افتخار می‌کنیم که سریال با آمار بینندگانی چنین قدرتمندانه و در بهترین شرایط به پایان می‌رسد. از «لیو شرایبر»، «جان وویت»، شورانر سریال «دیوید هالندر» و تمامی عوامل پیشین و فعلی سریال به خاطر زحماتشان قدردانی می‌کنیم.»

«ری داناوان» با پخش ۸۲ اپیزود در کنار «علف» (Weeds)، «دکستر» (Dexter) و «میهن» (Homeland) یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تاریخ شبکه‌ی پریمیوم شوتایم شد. این سریال در طول پخش شش فصل گذشته ۱۰ جایزه‌ی امی دریافت کرد.

سریال «بی‌شرم» (Shameless) طولانی‌ترین سریال شبکه نیز به زودی با فصل هشتم به پایان خواهد رسید. سریال «میهن» نیز دیگر سریال قدیمی‌تر شبکه است که در سال ۲۰۲۰ با فصل هشتم به پایان می‌رسد.